joi, 7 noiembrie 2013

 "Si nu-mi cer scuze"

"Si nu-mi cer scuze ca am zis "De-ajuns..."
Si nu-mi cer scuze ca vreau sa uit
Si dac-as vrea s-ncep din nou as vrea..
.sa nu-mi cer scuze, nu e vina mea...

Vreau sa respir, si sa traiesc...sa fiu
Nu-mi cere explicatii, nu vreau sa-ti strig "sunt viu!"
Vreau sa traiesc, atata tot
Vreau sa vad si eu cireasa de pe proverbialul tort...

Si nu-mi cer scuze ca pasesc pe-aici
Poate ca nu iti place si poate ca iti zici
"A renuntat devreme, poate daca incerca..."


Dar tu nu stii nimica
N-ai purtat haina mea

O sa merg mai departe, asa i-am invatat...
Patru-au iesit din mine si sper ca n-au uitat
Ca poate e aiurea, si poate ca e greu...
Dar daca strigi, e sigur ca vine Dumnezeu..."
  14 ian 2013 de mariana pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu