duminică, 13 mai 2012

RUGĂ

Mi-e inima aşa de plina Tată
De multumire şi de adorare,
Îmi plec genunchii-n taina Înainte-Ți,
Şi-mbrăţişez preasfintele-Ţi picioare...
Ce este omul  Tată ca să-Ţi pese,
Şi fiul omului să-l bagi în seamă?
Mai jos de îngeri l-ai pus pentru-o vreme,
Dându-i cinstea şi slava ca pe-o haină...
Supusu-i-ai pământul tot nainte-i,
Şi-ai vrut în ascultare să trăiască,
Dar omul Ţi-a nesocotit Cuvântul,
Şi azi traiește după mintea lui firească...
Când Te apropii şi-i vorbesti în şoapte,
Omul făcut după a Ta asemănare,
Simte iubirea ce-a umplut pământul
Şi se proşterne-n semn de închinare...
Te-ador o Tată că mi-ai dat viaţa,
M-ai scos din întunerec la lumină,
Eu, ce nu meritam să-Ţi stau alături,
Căci sunt, o Doamne, doar un pumn de tină...
Mă vezi azi prin Hristos și mă cutremur,
Căci multul meu păcat L-a dat la moarte,
Să pot să-Ţi spun azi TATĂ prin credinţă
Şi numele-mi să-l scrii în Sfânta-Ţi Carte...
Când norii grei acoperă pământul
Şi soarele se-ascunde după nor,
M-ai învăţat că norul nu e veșnic
Şi soarele-i apoi strălucitor...
Alungă norii de pe cerul vieţii
Şi vino cu Lumina Ta cerească,
Umple-mă de iubire şi credinţă
Şi Duhul Tău în mine să rodească...
Să pot iubi aşa cum Tu iubit-ai,
Să nu arunc ocara spre cei răi,
Să pot da cinste celui ce o cere
Şi să mă bucur cu cei ce-s ai Tăi...
Aşez în mâna-Ţi binecuvantată,
Pe-ai mei cei dragi şi-n taină sa-i veghezi
Şi-aproape sau departe astăzi Tată,
Cu mila Ta să-i binecuvintezi...
De am vreun gând, ce nu-i supus azi Ţie,
Rob ascultării de Hristos să-l faci,
Că-n ziua Ta cand vei veni cu slavă,
Cu haina mântuirii să mă-mbraci....

de Mariana Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu